Is this a relationship, fulfilling your needs as well as mine

fest i lördags och det blev förfest här mycket trevligt och lite för mycket av det goda, hah! men sånt som händer, och ingen kebab fick jag heller och inget fyllesms av marcus eftersom han hittade fel nummer.. hade nog varit ganska kul annars :D igår var en dag jag bara vill glömma, vilken baksmälla alltså ;p aha! just det, var i malmö i fredags ändå, "ta en lök och spring, du får hundra spänn" :D haha, lätt kvällens bästa, och så många u-svängar jag gjorde och vändningar har jag har aldrig gjort förr! jag hatar malmö, alldeles för stort för mig!! nåväl, idag har det varit lite plugg, småkollat "Feel the noise" , ska käka kebab och kolla "Step up" med syrran sen. jo, imorgon går 9:40-21:00!!!!! programråd halv sju och vi slutar fem, så ska ut och käka med hela klassen därmellan. yeey.

HM! ,

Do we stay home all the time 'cause you want me to yourself? 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha nästa gång lovar jag att hitta rätt nummer! ;P

Postat av: Ponnyplutt?

Så du va i Malmö ändå?

2008-10-15 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback