this is the life

jag och fritte lyckades med lagfesten :) det var verkligen sjuktkul ..! massa uppdrag till alla och de andra höll i lekar, jättejättekul! woooho... avslutade kvällen på björket, mindre lyckat, haha. igår blev det malmö med sandra , janni o susse. skulle lyssna på dr. lew, och det var sjukt bra, förutom att jag var så sjukt trött att jag nästan somnade. haha men det var bara en 30 minuter jag var sån :D och denna veckan är det lov, hur underbart är inte det då?! varit en runda på stan med mamma och varit o handlat med henne.. hitta inget, förutom en jacka som jag så jättegärna vill ha ;p imorgon ska jag och emma till sölvesborg, ska fota för projektet :D det blir tre modeller imorgon, emma, emma o emma , haha klockrent att vi hittat tre modeller som alla heter emma :) nåja nu är det mat. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback