wish you were here'

wooooha. har varit i sölvesborg hela dagen och jobabt med projektet, belv verkligen skitbraaa!! :D bilderna blev så galet bra, jag och nathy blev själva sugna på att vara med. kanske får vara det sen nån gång, haha! nu är jag dock galet trött, och träningen börjar om en timme och tio minuter ;o suck! men det ska bli kul.. och ihelgen är det snapphanecupen, om man nu får lira vill säga :) hoppas det,! aja, ska kolla vidare på ugly betty, och lite av bröstcancergalan,  :) hejdå.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Helt underbar låt! =D

Postat av: Nathalie

haha sjukaste.. idag när jag var hos serny och hämtade bilderna (dom btw blev sjuuuuuukt jävla bra! YES!) så frågade han om jag själv var sugen på att stå framför kameran ngn gång.. haha. ohno. om han fick fota mig på några "lifestyle" bilder. omg. nu är jag inte så kaxig på den fronten längre. hahahah :D

2008-10-29 @ 15:51:39
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha ja klart jag ska ställa upp. skitkul ju :D

2008-10-29 @ 23:02:01
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback