"Har du fått napp eller?"

en något seg dag idag, torsdagar borde avskaffas, iaf mitt torsdags schema. hade klassråd på svenskan, haha.. Jag valde in mig själv i alla råden, alltså elevråd, miljöråd, matråd, studentkommitte och klassrepresentant. vi insåg att det inte skull funka och därför fick jag bara va kvar som klassrepresentant och i studentkommitten, dags och visa att hon inte kan bestämma över mig ;) haha.. även planerat vårt klassfoto "au kom hider sa ska du fau di en puss" eller nåt :D väl hemma blev det mys med hunden och Bodyguard, love it. sen kom alicia och ana, skulle klippa alicia :) ana krängde godis och majs, krängarN! uppskattar allt era besök, inte för att alicia besöker mig så ofta , haha.. sen blev det träning, seeegt och efter det kollade jag på vänner! nu ska jag sova, APU & match imorgon. najjt <3

Kommentarer
Postat av: ana

jag vet nog allt att du uppskattar mina besök :D

DÄRFÖR planerar jag en liten kvällspromenad inklusive oss två någon gång i veckan, kanske tisd-onsd?

majs är gott, HALLÅ!

käääärlek

2008-09-14 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback