I'm havin more fun,

okej, provet gick käpp rätt åt helvete, alltså det jag hade bankat in i skallen kom ju inte :O blev jag knäpp eller.  haha skrev ner allt jag hade lärt mig istället ;p nåja får väl se.. 11 sidor ;p kul för empa att hon är på Rhodos, orättvist. nåväl, apu imorgon, klippa & färga Helena. :) trevligt. sen match och syppe! fest både fredag och lördag, hallau och jag som behöver sova ut ;o .. eftersom jag är så sjukt trött, prata i telefon, allvarligt talat jag pratade inte, jag bara skratta konstant och sen slog jag i huvudet i väggen när jag gick ;D efter det var jag och hjälpte Alex med att montera hans byrå. haha , sen klippte jag empem, och sen en värdelös träning. den gick också käpp rätt åt helvete :P haha. nu ska jag sova. god natt alla <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback