Lördag

sådärja, kom hem från tunisien igår och jag orkar inte skriva om resan.. fick spela match igår, mot önnestad o vi vann med 2-1, gött!, dock vann vi ju serien i måndags och sen att jag inte var med, är ju trist , haha.. efter matchen drog jag hem till dahl och sen kom malve.. blev en del syppe och sen Qbar. trevligt, den första personen jag träffar på detta stället är Janina, helt sjukt vad jag saknat den människan. träffade även Jonna, mycket trevligt, och lite annat folk med. runt halv tre tackade jag för mig.. skulle egentligen varit o grillat korv idag men jag gick ju inte upp förräns vid ett så det var inte lönt ;s haha.. nåja, sen att Emma messar att hon fortfarande var full då var dagens bästa hittills. nu får jag börja ta tag i mig själv innan jobbet =) byebye..


Don't tell me you're sorry,
Cause you're not,
And baby when I know,
You're only sorry you got caught

But you put on quite a show.
Really had me goin'
But now it's time to go,
Curtain's finally closin'.
That was quite a show.
Very entertainin'.
But it's over now.

Kommentarer
Postat av: Ponnyplutt

HAHAHHA... Fatta det tog tid innan jag nyktra till. Heeelt sjukt.. haha sen bara gick d över till baksmälla i typ två timmar, sen var mna på det igen hahaha -- Mne kul hade vi ssaaaatann!! Kärlek

2008-09-07 @ 05:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback