lyckopiller

då var jag tillbaka till skolan ännu en gång.. :) haha, men det är rätt chill. förutom företagsekonomin, så dryyyyg :) psykologin gillar jag jättemkt! annars är det inte mycket mer spännande än så.. fick lira match igår, gick inte allt för bra.. men men man har dåliga matcher också, haha :D något negativt med denna veckan är att tågen har ersatts med buss för det pågår banarbete, så jag och my samsas om att köra.. DYRT! haha. nåja.. veckans händelse kommer lätt bli kräftskivan på lördag med klassen, ska bli så sjukt kul :D äntligen är nästan hela klassen samlad (förutom nathy, sarah och nån mer) kommer fler.. någon som kan hämta kanske? skulle fått studentpassen idag med vet inte riktigt vad som hände där, sen är det tretre den 3 oktober, första studentfesten. LADDAD! nu får jag skärpa mig. nu ska jag iväg :) byebye.


(begriper du inte att det är dags och lägga ner, it's over.)




Kommentarer
Postat av: PonnyPlutt

Det är rätt vännen. Bara tryck ner dne jäklen där han hör hemma!

Hoppas du kommer på träningen idag s jag får lite smaskiga detaljer ;))

2008-09-11 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback