nappe?

måndag; ny vecka, ny skolvecka, en helt vanlig vecka utan träningar.. idag har det varit en oerhört lång dag. skola åtta till tre, sedan gjorde jag inte så mkt vettigt utom min läxa i småföretagande :O (chocken). blev möte med ifk sen, i två timmar. och väl hemma igen blev det "kalas" för syster Alex, 28 :) (i fredags dock, men var i sthlm då, haha). på tal om henne, hon har fått för sig att döpa katten till NAPPE??? , amen nej! och ännu värre, min helformsmodell avboka idag så vafan gör man nu då? ja får väl ta igen det nån annan gång om jag inte raggar upp någon i skolan imorgon, haha! foto imorgon, haha vi kommer va så sessiga alltså. nåväl.. nu hade jag planer på att sova, så man får sova ut lite. dock har jag sovmorgon på onsdag, börjar 13:00!


två underbara veckor, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback