tatto

okej eftersom jag fått klagomål från Alicia så ska jag försöka med att uppdatera för hennes skull :D wooooho! får börja med att berätta om helgen, ? hm, sov hos A , lika mys som vanligt! :) på lördagen blev det taco med madde och olga, alltid lika gott och mättande. hello garlic :D sen börja vi syppa här, lite förstörda över att vi inte hade någon förfest men det löste sig och jag fick då skåda en full alicia ;D var mycket trevligt, trevliga pratstunder minsann.. och sen björket och jag hade faktiskt kul, dansade en hel del och det bestod i stort sett hela kvällen av ! :) avrundade fint med pizza innan vi däcka stenhårt at my place. igår, blev det chill och sen österås med maddy, herrarna lira, dock förlust! mot kvällen däcka jag ganska fint. :) åkte med pappi till skolan idag, skulle klippa honom, blev skitbra, nöjdnöjd. slutade 11, eftersom vi hade studiedag i eftermiddags och imorgon förmiddag, börjar 13.00! och idaaaaaaag då, var jag hos johan och tatuerade mig, satans ont alltså, konturerna men inte själva ifyllandet , blev ingen träning för min del (IGEN) ångest.se ja. nej nu ska jag nog slänga mig i sängen och kolla vänner :) god natt..




Kommentarer
Postat av: Gamlingen

Ser grymt bra ut... Välkommen i klubben

2008-09-29 @ 23:48:12
Postat av: Johanna

Mycke snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback