you think you're loving but you don't love me.

9.40-17.00 , anar någon hur lång skoldag det är? hade iaf permanent på kundpasset idag så det gick snabbt :) och idag måste jag verkligen plugga. bla bla bla, ska ut och gå en lång runda, hmm! fick även min lönespecifikation idag,den 25e är jag så mycket som 4667 kronor rikare. :D förövrigt är jag rastlös just nu och där av detta tidsfördriv;


18 snabba frågor

SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?
jaa joo, det är jag väl, ? :D
2. är du lycklig? det är jag faktiskt.
3. är du uttråkad? jaaaaaaaaa
4. är du ledsen? åh naj
5. är du italienare? inte riktigt, men det är ju inte långt ifrån, haha.
6. är du cooling? hahahah, nej
SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 ja, kan man säga.
2. har du någon gång blivit sårad? det har ju hänt.
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja.
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? nja, alltså förr eller senare har det kommit fram
5. har du strulat med någon under de två senaste veckorna? ja :)  
6. gillar du någon just nu? antar det ;)
SENASTE
1. telefonsamtalet du fick?
Alex :)
2. personerna/personen du var med? Klassen :)
3. roligaste grejen som hänt? haha, klassfesten i lördags.
4. personen du smsade? Alex
5. du tillbringade natten med? ööh, madde?
6. du kramade? Alex  


Kommentarer
Postat av: Anonym

"senaste du tillbringade natten med" YES:D hahaha.

2008-09-16 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback