46 dagar

lepa brena live i fredags var riktigt bra, har iofs sett henne förr men man kan aldrig få för mycket av henne, =) synd bara att hon sjöng så mkt ny musik som vi inte kände till, men de gamla goda klassikerna var riktigt grymma :D lördagen blev faktiskt lugn efter många om och men, kolla film med bonnier, dock somnade jag under andra filmen (: söndagen bestod av hemskt mycket fotboll, och jag har nog aldrig hatat en domare så mycket i hela mitt liv. jag fick knappt nudda deras spelare utan att de fick frispark :p och ifk förlorade senare på dagen mot  dif. på kvällen blev det lite film och mys, alltid lika trevligt =) idag har vi varit hos floristerna och fixat lite blommor, man börjar bli lite smått grym på de nu, haha eller inte ;p väl hemma igen fick jag ta igen lite sömn innan träningen.. blir bara skola imorgon och på onsdag sen är det långledigt, och valborg på torsdag, vad händer då? kingan? tjaa.. vi får se :) nu är det nog läggdags för mig, jag är fortfarande trött.. byebye :)



Kommentarer
Postat av: Snez

LEPAAAAA VIKTORIA =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback