62, 63 med idag - långfredag

okej i måndags efter lunchen med sara och sandra blev det lund av nån anledning, där blev det lite shopping, glass och massa skratt ;D hade riktigt kul iaf!! i onsdags träffade jag janina och planerade lite inför vår resa efter studenten, blir sista minuten och turkiet - alanya om det nu finns någon resa dit ;) haha! ultimata partystället! på kvällen blev det fotboll, svenska cupen, IFK - Falkenberg 5-4 typ :) riktigt bra match som avgjordes med straffar. igår var jag på salongen och gjorde vid sandra sen hängde jag med johanna och bonnier, krängde på donken, ja jag åt två hamburgare , haha :D idag har jag äntligen fixat mina naglar (Y) och varit nere på österås och "jobbat" i kiosken med Ebba och Arvid! ungefär lovet i stora drag och övrig tid har jag ägnat åt OC, säsong 1.. imorgon ska jag göra vid janni lite på salongen och sen på kvällen är det grillning och fest. Tack och hej :)


Kommentarer
Postat av: Natty P

japp, det kan du ju ge dig på fjönta! Tar tåget kl 1715 från k-stad. vet bara att natty H med ska ta den, messade stora delar av klassem odag och sa att vi skulle ta den bussen.. Knsta nu iväg djure, är redan kass pga våren :S SYNS!

2009-04-10 @ 22:57:40
Postat av: Nathalie

haha har du äntligen fått med dig ngn på din resa nu? :) vi ses imorn baby!! vi tar det tåget som går från mig 16.52, precis som natty p sa :)

Postat av: Marcus

http://blogg.aftonbladet.se/11811/perma/493835 Den bästa reseskilldringen från Alanya ever. ;D Du kommer säkert få hur kul som helst! Men det är inte lätt att vara snygg tjej i Alanya kan jag lova. :p

2009-04-11 @ 19:06:18
URL: http://marcus.zorga.se
Postat av: Anonym

hur får man sånt bloggvärde ? :)

2009-04-17 @ 13:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback