ja nånting dagar kvar

tagit en break, men har verkligen inte orkat. Grillandet och partajandet förra lördagen var underbart :D grannen hade också partaj så det var ett himla springande fram och tillbaka. :) söndagen börjades med en återställare, JÄGER JADÅ. påskmiddag, påskfika och allt annat med påsk. hbg en cider i hamnen och mat på max ;D haha.. veckan har annars handlat om skola och fotboll i stora drag. igår blev det 20 årsfest i sölvesborg och det var mycket trevligt, grand i kstad var mindre roligt. och mindre roligare var hemresan, jag känner mig ganska skyldig.. nåja nu ska jag göra vid mig till jobbet, sen ikväll kanske de blir att spana in hos oscar och pillan med flera eller bara hem och sova inför matchen imorgon. =) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback