liseberg

åter igen har det varit dålig uppdatering! men har inte riktigt orkat, vad har hänt sen senast då? jag har varit med erik, kollat på ifk, varit nere på träningen och sagt hej, jobbat, varit på fest hos fritte med frida och emma, varit på liseberg, varit och tränat igår faktiskt och ska spela match idag i lönsboda 19.00, med en fruktansvärd träningsvärk. först ska jag på massage. och imorgon börjar jag jobba igen och festivalen börjar, lagfest på fredag, inflyttningsfest på lördag, och lite festival dirr efter jobbet med sandra! ska byta om och fixa mig nu innan jag pyser på massage hos syrran. UNDERBART! take care / vb



Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha Liseberg! =D Lite mycket folk annars är det ganska najs :)

2009-08-06 @ 06:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback