Lördag

någon bjöd över mig på lägenheten igår, så blir nog inte den. får se i nästa vecka när budgivningen avslutas. och jag som så sjukt gärna ville ha den! nåja. idag har jag jobbat, och nu sitter jag och väntar på att pysa upp till syrran och passa lino medans sandra gör naglar. sen ska vi tillbaka hit och fika och ikväll ska jag på tjejkväll hos fritte med emma och frida. mys :) och imorgon är det match i malmö. och sen var den helgen över. på tisdag ska jag eventuellt till kstad och träffa empa! det var längesen nu, 25 juli. en hel månad, skandal! dessutom har män som hatar kvinnor kommit ut och jag hyrde den idag, så ska se den antigen ikväll eller en annan dag. nu ska jag köra till syrran. trevlig helg! take care



Kommentarer
Postat av: empa

är det en heeel månad sen!? det är ju inte klokt, men snart ses vi iaf <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback