one step closer

har varit och tittat på tre olika lägenheter, tvåor allihopa! och har fasnat för en och lagt ett bud, men tyvärr var det fler intresserade så på fredag är det budgivningen, dock är där en som var på visningen som är på semester till onsdag så måste i vilket fall som helst vänta och se om den personen är intresserad, suck! utdraget.. men jag hoppas verkligen att jag får den, den måste renoveras mest av alla tre men gillar läget, och planlösningen på den osv. bara att hålla tummarna! så just nu är det bara det som går runt i huvudet på mig. har redan börjat planera inredning och sånt, haha. taskigt om man inte skulle "vinna" budgivningen. (: nu ska jag äta efter en heldag på jobbet. take care / vb



<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hur mycket är du beredd att bjuda? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback