your girl is comin' home

ifredags hade jag finbesök, Martin & David, vi krängde pizza och kolla idol, lite trist att Tove åkte ut men Erik och Calle är brabrabra! alltid lika kul och leka med dom. dessutom gömde david alla mina bananer, tror jag fortfarande inte hittat en? david var är den.. HAHA! efter dom gått gjorde jag vid mig lite och begav mig till robin för lite förfest men sen var det "alla vill att robin ska dra" som gällde, (robin vill att alla ska dra), så vi begav oss till harrys, helt okej. nykter & trött tacka jag för mig runt två tiden.  (ja, jag var nykter, haha!)

igår tog jag tag i mitt liv och satte mig i bilen och körde till Sölvesborg för att hälsa på Nathy :) det blev käk och mys och massa tragg, lite madagaskar & robinson med!! hade en super mysig dag och det får absolut inte dröja alls lika länge till nästa gång!! <3

Idag har absolut inget viktigt stått på schemat, låg kvar till en halv två i sängen, sen frulle på det framför tvn. runt fyra bestämde jag mig för att ta ett bad med tända ljus och mina egna lugna favoriter i bakgrunden :) avkopplande. väntar på att min lotion ska torka, sen ska jag köra till mamma och försöka tigga lite mat, haha! måste även handla lite :) nej nu ska jag vattna mina stackars blommor, undra när dom fick vatten sist? :S

takin one step away from you,
feels like a million miles away.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

nej det får INTE dröja lika länge tills nästa gång... jag kommer snart till dig och jag röstar på fest!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback