jag drömde om dig inatt, vilken mardröm

i måndags direkt efter skolan tog jag, carro, amelie, jojo, nathalie och emma tåget ner till malmö, skulle på Goldwells visning och shoppa lite o käka.. shoppade en ljuslila tunika från Gina Tricot och även ett par ljusa jeans därifrån! efter shoppingen tog vi oss en matbit på en sportbar/pub nånting.. blev fläskfile med pommes och bearniessås MUMS! sedan gick vi bort mot hilton och kolla på visningen som var totalt värdelös.. :S nåjaa.. tog tåget hem själv vid halv tio och väl hemma somnade jag ganska bra!

Igår började inte jag förrän ett, skööönt, skulle klippa malvepalve.. det gick som det gick, haha! jag fick försöka att rätta till så mycket som möjligt och ändå behålla längden. det var en utmaning ;p sedan gjorde jag och nathy vid varandra innan vi sluta.. efter skolan var jag och carro på donken och sen fördrev jag tiden tills matrix visning.. köpte mig en efterlängtad chailatte, mums va god den var! =) sen åkte jag ner till konserthuset och åt lite gott innan visningen.. visningen var superbra och inspirerande.. =) tack ännu en gång.. gick inte ens att jämföra mede goldwells så bra var den :)

idag ska jag försöka skriva min rabbit sak och plugga till redovisningen imorgon och även försöka ta mej till stan och sola , känner att jag behöver lite färg nu när snön attackerat oss.. och på lovet skulle vi till köpenhamn men min ekonomi sätter stopp för de så blir fest hos carro på onsdan, here we come, HV3 -09 =)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

woohooo! fest på onsdag!! .. o där står jag med mitt läppstift i handen!, vi tänkte ta bussen som går halv 4. du med?

Postat av: Jojo

Jag e pååå som faen :) skit i danmark..man fattr ändå inte vad de säger..:P höhö

2009-02-12 @ 00:19:29
URL: http://diaryofyoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback