trött tröttare tröttast

emma jag vet inte varför du inte ser texten? någon mer som inte ser den? nåja.. var i skolan idag, vaknade något trött så jag bestämde mig för att ta sovmorgon och köra till skolan. vilket jag då inte visste var att det tydligen hade kommit ännu mer snö ;o så det gick lite sisådär och köra. men jag kom fram hel ;D efter skolan åkte jag hem direkt och la mig i soffan, sedan ringde Cilla, akuthjälp. så fick åka ner till salongen och hjälpa till lite :) avslutade det jobbpasset med kebabsallad på infinity och nu ska jag nog fixa en kopp te och slänga mig i sängen! :) jag är trött.. har ju praktik imorgon så måste ju vara pigg.. va händer  på kvällen? anyone? :)

På blå salong pågår just nu en modelluttagning, vilket innebär klipp&färg, ev. uppsättning på långa hår. sugen? kom då in imorgon och fyll i lite papper, gör ett allergitest och återkom på måndag. visningen sker på tisdag i krstad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback