'Cause my heart can't make a single beat without you

jaha då var man tillbaka i skolan, att gå upp imorse var det absolut jobbigaste jag gjort på väldigt länge. jag somnade kanske nån gång mellan tolv och halv ett, sov inte alls djupt inatt och vaknade en timme innan jag skulle upp, verkligen superkul! ha ha ha.. och ovanpå allt det, var jag tvungen att skrapa bilen, jag hade ju inga vantar så min känsel i fingrarna kom tillbaka ungefär halvvägs till kstad ;) i skolan kollade vi på film, den var bra på ett sätt och mindre bra på ett annat. nåja , efter det kom det tre Jehovas vittne och hade lite föreläsning om vilka de är. ganska boooring. (inte för att jag lyssnade), haha! sorry! efter skolan var jag på en underbar massage hos syrran, jag måste verkligen börja gå dit oftare. (: väl hemma tog jag hunden på en liten "promenad" , vi lekte i snön, hon är så underbart söt när man kastar snö på henne, försöker fånga snön med munnen :) så nu tror jag att jag ska krypa ner under täcket med en kopp te och kolla The holiday, en av mina favoritfilmer, senare ikväll ska jag äntligen kolla på Grease! (jag har fortfarande INTE sett den) ;D




Kommentarer
Postat av: Anonym

skojar du med mig? ALDRIG sett GREASE!? :o

2009-01-09 @ 00:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback