dagen innan

igår pluggade jag faktiskt nästan hela dagen, från sex till halv ett iaf :) eftersom att jag somnade som en stock direkt efter skolan. =) jag läste igenom en av böckerna, hår&kemi, och det var rätt okej, eftersom man kände igen allt man redan läst. synd bara att jag missa träningen igår och idag =/ får spara mig till fysträningen på torsdag, hehe! sitter just nu i skolan, börjar om 40 minuter! blir företagsekonomi, någon föreläsning, film på psykologin och frisörlektion! sen hem fort som fan och bara börja plugga igen, för imorgon gäller det och idag gäller det att plugga och repetera allt som fan, lär sitta uppe halva natten! nåja nu måste jag hitta en data där facebook inte är spärrat :D haha.. hejsvejs :) hittade lite bilder på datan i skolan, HAHA!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm tycker mig se en BBK tröja... Vart kan den komma ifrån????

2009-01-20 @ 17:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback