gott nytt år, några dagar såhär efter

nyår, blev efter många om och men middag hos bonnier och fest i vittsjö @raka spåret. helt okej kväll förutom att det var så satans kallt!! aja, jag överlevde ändå :) ifredags var de dags att färga håret , yey, plus hjälpa cilla med hennes modeller, blev 13 timmar på salongen, snacka om att jag däckade fins när jag kom hem :) igår var jag med bonnier, käkade taco för ovanlighetens skull och chips och dippa. sen köpte vi även ben&jerry glass, MUMS! kollade även på vänner, haha!! idag blev det att gå upp tidigt, usch usch och så var det dags för fotografering , styling och make up, och sen fota patric oss :) sen att jag inte blev så bra är en annan sak, haha! nåväl, nu ska jag ägna mig åt min säng och tv för jag är dödstrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback