onsdag

funderar fortfarande starkt på de där rosa skorna, hmm!! =) nåja, tåls att tänka på , de är ju trots allt rosa.. idag är jag ledig, så jag har passat på att städa och möblera om lite, hm, typ röjjt undan kartonger och slängt massa onödiga papper och gamla tidningar. och lagt in alla kläderna i garderoben (Y) så nu kan man faktiskt gå in här .. senare idag ska jag och mamma på stan, kika lite och se om man hittar något. jag hade faktiskt behövt ett par jenas, någon som har förslag på några snygga? gärna ljusa! imorgon blir det iaf skola och sen skriva lite på slutrapporten tror jag?! och senare ska jag till perstorp och träffa janina en stund, tror senast jag träffa henne var i typ september. ;o ska bli kul iaf. =) nej nu måste jag pysa.. =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

thank you baby ;);)

Postat av: Maggan

KÖP DOM!!!! De är ju helt underbart att inte vara som alla andra...Å jag tror att de hade klätt dig som handen i handsken. De blir ju pricken över I:et. Så kör på rosa dollor....absolut!

kram

2009-01-29 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback