tänk om..

Först och främst vill jag börja med att säga GRATTIS till mina föräldrar som idag firar sin 30:e bröllopsdag <3

sitter och kollar runt lite på nätet, fastnade på
halens hemsida.. och hittade lite saker jag blev superkär i. (bilder finns nedan) ett par rosa skor, tänk om man verkligen skulle våga använda dom, eller som mamma sa "ha dom på studenten, allt annat är ju ändå vitt" hmm, ja kanske, varför inte? eller?



HIttade även ett par andra jätte söta skor, jag börjar inse att jag nog är helt galen i skor alltså, det måste jag ju vara, haha nåja :D söta va?



när jag ändå var inne på halens så kollade jag lite soffor och sängar ;D tänk någon av dessa sofforna, skithäftiga, fast den beige ska ju va svart men hitta ingen bild på den i svart.. är ju dessutom en bäddsoffa, det är ju nästan ett måste?!! och den svarta sängen, kanske inte jättesnygg okej, men spana in att det finns lådor som är en perfekt förvaring, hur bra som helst (och du slipper städa under sängen :D) haha! dock är den höga sängen 1000 gånger mysigare, men man kan inte få allt, eller? :)


Kommentarer
Postat av: erica

haha, vafan, de beige är de jag vill ha, DON´T YOU DAAARE -

2009-01-27 @ 20:04:51
Postat av: Anonym

hahaha;P EHM JA, lite beroende ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback