"follow the leader"

äntligen hittat "alla vill ligga ligga ligga"-låten. bonnier har haft den heeeela tiden! lycka att jag hitta den iaf! 
onsdagen i kstad med bonnier blev kul, bra, galen, alkohol, dans och gamla/nya vänner! sprang på pilla också, det är inte varje dag man hittar henne, men det var kul. blev party på banken innan vi begav oss hemåt runt tre tiden :)
i torsdag blev det kstad med fritte och frida. förfesten var kanon och tack så mycket tjejer, emma var med en stund, fick skjuts till kstad av henne :) folktomt var det iaf när vi kom, så begav oss till tivolit och åkte virvelvinden, sjukt kul, Frida kötta mitt huvud med sin armbåge, men jag skalla tillbaka henne, haha! efter det åkte jag och fritte extreme fly och sen åkte jag en annan med frida. avslutade kvällen på BK och sen slagga jag hos fritte. blev mysfrukost dagen efter och promenad i partykläderna till bussen hem. :)
ifredags kände jag inte så mycket för party, hämtade min säng och den är lovely! efter det så var jag och erik på infinity och käka lite lyxmat, och sen hyrde vi film, shan the man blattefierad - alltid lika bra och The international - helt okej faktiskt, gäller att hänga med! somnade ganska fint timmen innan jag skulle köra till kstad och hämta lite partypeople.
i lördags vaknade jag upp något trött och begav mig till salongen för jobb ensam för första gången och det gick jättebra, hade fullt hela dan :) åkte hem, bytte om, fika och käka lite innan jag åkte till sara på förfesten som varit igång sen 10 på morgonen, träffade massa gamla vänner och det var galet kul, men de åkte in till kstad vid åtta och det passade inte mig, så gick bort till hampus på förfest där madde och jessica fanns, men efter en timme där, ringde jag erik så han hämta mig. nästa förfest, emelie ohlsson, riktigt riktigt kul var det :) tack alla! sen blev det givetvis kstad på kvällen där jag mötte upp nathy och empa. vid två gav vi upp och åkte hem!! söndagen spenderades åt att göra absolut ingenting!
idag har jag hållt på och fixa med mat, syrran och hennes kille kom hem från slovenien idag så skulle fixa käk. blir entrecote, potatisgratäng med soltorkade tomater, rödvinssås och sallad :) så nu ska vi käka. take care / vb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback