we met like in a movie, so meant to last forever.

ifredags blev det åhus med sandra, alltid lika gött och va på stranden. på kvällen blev det grillning, jag, sandra, erik och danne. och som vanligt var det jag och sandra som fick sköta det där med maten! haha :) efter grillningen blev det full frys hos erik, haha riktigt kul! det var längesen man såg det faktiskt.
i lördags begav vi oss till sandviken för lite sol och bad. skönt och vara på en strand där man inte känner varenda människa, som vid åhus brygga, bara koppla av ungefär som utomlands. efter stranden blev jag avsläppt i sölvesborg hos Nathy, det var dags för killebom och party! mycket trevlig kväll :)
igår var en riktig slappedag, kollade på tv och shan the man. sedan kom erik hit en stund innan vi drog till kstad med syrran och hennes man. mötte även upp nathy i kstad, skulle besöka rix-fm festivalen, men där var på tok för mycket folk för att kunna se något. så det blev lite käk, och försöka vinna lite gosedjur på tivolit och givetvis friterade banener! - Ett måste!
idag har jag inga planer än, förutom att jag ska äta frukost nu, haha och sen ikväll kommer erik. :)

Har även bestämt när jobbet drar igång med, den 22e Juli börjar jag jobba på Blå salong. och även denna lördagen. så välkomna dit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback