Student09

får bli en snabbgenomgång av studentdagen - champange frukost i tivoliparken och fotografering, men pga regnet så tog vi oss bort mot tågstationen och satte oss under tak! efter lite sång och planering begav vi oss till kyrkan, där annika vår klassföreståndare höll tal. ååh :) sedan mot skolan och skånehuset, det var dags för mat, mums :) haha!! sedan var jag och my på intervju med Nsk, haha ingen har väl missat linslusen - jag. nåja ;D sedan var det dags att skriva i mössorna, tyvärr missade några att skriva i min :( även betygsutdelning, jag är rätt nöjd med betygen. sedan var det dags att springa ut, i regnet. sedan åkte vi runt i kstad en liten stund, började tyvärr ösa ner så vi fick ge upp. åkte bort till stoby och sen var festen igång. det var absolut den bästa dagen i mitt liv :) och tack alla som var där.

lördagen spenderade jag med Erik, och på kvällen var hos sandra och danne och kolla på "vi hade iaf tur med vädret - igen." haha var rätt kul, men ändå lite besviken. igår var jag hos erik hela dan, fram till nio, sen var jag hos sara och käka taco med bonni, dennis och oscar. :) idag har jag inte heller gjort något vettigt, erik åkte tillbaka till lumpen imorse, muck denna vecka :) dessutom fyller han 20 år idag, grattis hjärtat (: nu ska jag fortsätta leta sista minuten resor så jag slipper va hemma på midsommar, haha. / VB



Kommentarer
Postat av: Nathalie

har ni inte hittat ngn resa än? :)

Postat av: Dahl

Tycker inte alls du ska åka iväg då. Kom hem till mamma o pappa, där är det stort midsommarfirande i kombination med lillebrors 18.års fest. Och dessutom, kommer jag va där :D:D:D

2009-06-16 @ 10:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback