Turkiet, Marmaris - Icmeler!

orkar inte skriva om veckan som varit. den har varit oslagbar, underbar, den bästa i mitt liv. tack alla som gjorde den så bra, speciellt janina :) och sen, "mamma, pappa", denise, valerie, chichi, ali, ferry och så vidare! trots en dålig start på resan, en dansk kvinna tog min resväska istället för sin egen. så efter massa ringande och skit som gjorde att min mobilräkning steg något fruktansvärt fick jag tillbaka väskan. men sen vände det och veckan som varit har i stort sett bestått av sola, bada, äta och festa. skumparty, dansa på och bakom baren. kommande resor är , hade ju helst åkt till turkiet i september, scotland & fira nyår med denise och valerie. hälsa på mamma & pappa i danmark :) me like. nu ska jag försöka leta fram allt jag behöver till stranden imorgon. byebye :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart att resa :D

Postat av: nathalie

I know!! meee like tooo!! LoVe!

2009-06-30 @ 19:43:30
URL: http://diaryofnatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback