elfte mars

Utmanad

Jag har blivit utmanad av
http://www.gunnisch.blogg.se/ & http://www.madiix.blogg.se/

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika).

Lycka till!

1. Vad heter du? Viktoria


2. Ett ord på fyra bokstäver: Vask

3. Flicknamn: Vanja

4. Pojknamn: Viktor

5. Yrke: Vaktmästare

6. Färg: Violett

7. Klädesplagg: V-ringat linne

8. Mat: våfflor

9. Sak i badrummet:

10. Plats/stad: Västerås

11. En orsak att vara sen:

12. Något man skriker: Vaaaaaaafaaaaan

13. Film: V för Vendetta

14. Något man dricker: vaniljmilkshake

15. Band: Vengaboys

16. Djur: Val

17. Gatunamn: Viktoriagatan

18. Bil: Volvo

19. Sång: vem é det du vill ha..

20. Känd person: Victoria Beckham

Jag utmanar: Nathy


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha vengaboys.. jag dör! jag antar utmaningen i bdb ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback