en dag i mars

modellandet på Class ifredags gick galant =) perfekt.. och där var en hel drös med människor, tur det ju.. fick dock putta ner folk från catwalken för att kunna gå där, haha.. helgen har förövrigt varit mycket lugn, ingen alkohol ;) haha.. fick mina naglar fixade igår eftersom syrran äntligen hittat hem från thailand.. blev blåa denna gången!! fick faktiskt lite presenter från thailand, ett armband, ett linne och en lite väska(?).. =) och idag hade vi egen hårvård, men tydligen måste vi betala för färgen nuförtiden så vi körde bara på toppklippning och huvudmassage. nathalie gjorde lite mer än topparna, (chocken) :D och, studentfesten i onsdag, kanonkul, alkohol och spritpennor flödade.. det skrevs på armar och ben, usch ja, gick knappt att få bort dagen efter innan min lilla fika med sandra, ojojoj vad mycket vi hade att ta igen, :) nej nu ska jag slagga lite innan träningen, om jag kan träna, typiskt att jag får ont i knäet nu med. nåja :) hejsvejs...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla du mina sms:)

2009-03-23 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback