sextonde mars

(mitt inlägg från igår som ej blev publicerat?)
finner bara ett ord för ifredags, GALET! hade riktigt kul och alkoholen flödade, eller va säger du empa? ;) dagen efter var lagom ångest, lirade match och gud vad jobbigt.. haha! fick dessutom dubbla och spela igår med.. i lördags kollade jag och madde på melodi, va hände? ugglan tvåan? och malena etta? nåja :) idag var det ganska lugnt i skolan, skönt. fick  sedan fördriva två och en halv timme i kstad.. sista tiden var jag nere på overkit och testade kläder till fredag, najsnajs :) ska gå modell på Class på fredag 00.30, welcome :) efter det var jag på möte med banken, trevligt!! tänkte ta tag att göra den sista uppgiften på svenskan.. suck :) först ett bad. =) förresten , jag är sjukt sugen på att bara klippa av ALLT mitt hår NU! typ som rihanna har det här... nåja efter balen då jävlar.. =)






Kommentarer
Postat av: nathalie

ja med ja med!!! fast inte som henne.... bara kort..

Postat av: Nathalie

jag röstar för innan balen! tänk va coolt då! alla kommer ju ha långt fejk hår på balen :) så kommer du där i en ball rihannafrilla! fan va coolt!jag är för! vi klipper det på måndag! hejdå

2009-03-18 @ 08:43:07
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Empa

haha ja det räcker ju att bara kolla på kortet från chillout så ser man att minst 2/3 av kroppen bestod av alkohol den kvällen :P

2009-03-18 @ 13:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback