uppdatering

i fredags var det full rulle heeeela dagen på salongen.. det var kul! =) efterår var  jag ganska trött men ändå sugen på att ge mig ut en sväng och ta en drink. slutade med att jag, joann och agge drog på förfest hos Joel och sen ner till kingan! blev något av en impulskväll och det gillar vi,kul var det! fick med mig 16 fribiljetter till fredag om någon vill ha? ;) på lördan var det presentjakt till Anna, köpte en korg, flaska vin, lite choklad och ett ljus och satte ihop det! så på kvällen var jag på kalasfest hos henne, det blev vin i mängder.. gick vidare en runda till skoog innan vi gick ner till Kingan, igen. :D även här flödade spriten, shotar och champange. blev en riktigt bra kväll :) en helt underbar helg!

igår började jag dessutom träna igen, underbart förutom att det var jobbigt och inte gick så bra, haha! hoppas det går bättre idag och jag hoppas att det inte blir massa löp, vilket det säkerligen kommer att bli! nåja nu ska jag packa ihop mig inför kvällens träning. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback