vecka 10

träningarna har kännts oerhört tunga i veckan.. hoppas på förbättring i nästa =) i veckan har jag hunnit med att se män som hatar kvinnor, riktigt bra film. rekommenderar den definitivt. rätt kul att grannen i beck spelar en seriös roll, haha.. helgen har varit lugn, blev match igår, förlora med 3-1, nåja, mötte en bättre lag ;) på kvällen var jag med bonni, vi krängde pizza och godis och kolla saw 4&5 , dom var helt okej.. idag har jag skrivit på religionen, är snart klar med den, äntligen, dock får man ju starta med svenskan direkt. skit i det :) på fredag är det studentfest på banken i krstad, med temat flower power. =) ser framemot detta.. nu ska jag kolla desperate housewives.
veckans höjdpunkt är att jag träffade snez i torsdags :D WOHO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback