20

studentfesten iklädd sopsäck i onsdags var helt okej, hade roligare innan, men men :D
ikväll blir det party party, först ska jag till joann och säga hejdå :( sen ska jag bege mig till bjärnum och syppa med vgik, för en gångs skull så kan jag :D haha!! nu jävlar snez, ska supa dig under bordet :D imorgon är det dock match, suck! haha.. snackas om att det blir kingan efter bjärnum.. hoppas, var längesen sist nu!! nej nu ska jag börja fixa lite smått, ska bege mig halv sex =) tjoho! just det, snäckan blev biten i torsdags och fick sys, ska operera tändern på fredag.. buse ;p




Kommentarer
Postat av: Snez

Kan inte annat än att hålla med dig, du söp mig under bordet... Haha, blev svart där ett tag. Men grymt kul hade jag iaf! ;) Hoppas du orkade springa på matchen ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback