900511 - 090511

fredagen blev lyckad och jag hade hur trevligt som helst :) lördagens match var mindre lyckad, och kvällen lika så, då jag slutade hemma i sängen redan vid åtta, nej jag däckade inte redan då, min huvudvärk och mitt illamående fick bestämma denna kväll och därav ingen 20 årsfest i attarp, hoppas ni hade kul ändå ;) haha.. Stora delen av söndagen spenderades med erik uppe hos sandra och danne, lite lagom avis på deras lya :) idag har dagen varit ganska chill och många gratulationer, man tackar! nu ska jag hjälpa mamma med grillen innan gästerna kommer :) 19 är en fantastisk ålder, Haha.. hejdå :)




Kommentarer
Postat av: Marcus

Grattis! :) Haha ja 19 är lovely! ;p Sen 20 sen är det slut på det roliga. ;D

Postat av: Snez

Snyggo! :)

2009-05-12 @ 01:55:14
URL: http://sneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback