det var ju ett jävla tjat

måste börja med att säga att jag lyckades supa snez under bordet, :D haha lite för många öl där kanske snygging ;) ? i vilket fall som helst så var det en hel lyckad kväll, vgik och kingan, kaaaanon!! matchen i söndags gick ju lite mindre bra, stod upp bra men förlora med 3-2.. ikväll är det fest med golfarna, är riktigt taggad.. :D nu ska jag börja fixa, första drinken uppkorkad, later!

detta inlägg är tillägnat å emelie nilsson, som gnällde att jag inte hade uppdaterat - det var ju ett jävla tjat! :D




Kommentarer
Postat av: empa

det var ju ett jääääävla tjat! seeeeeg daaag!

Postat av: Snez

Haha, waaaaay toooo many om jag får säga det!! ;) Ett jävla tjat! Gottsnack, här behövs lite uppdatering ;) ;)

2009-05-28 @ 13:59:01
URL: http://sneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback