flippen!

trodde jag skulle flippa ur ordentligt igår när jag kom hem från träningen! traskar in i mitt hem och möts upp av ice age, balkongdörren står helt öppen. okej hur gick det till? jo vi går tillbaka till förra onsdagen när vaktis var här och skulle byta handtaget, han gjorde det men insåg att hela dörren var skev, plocka av det nya handtaget och gick, vad betyder det? inget handtag!! och i gårdagens blåst kunde min dörr inte stå emot vinden. haspen som jag har flög också upp, snöre till och knyta ihop de? nej! rfick till slut ringa och väcka mina föräldrar till ingen nytta.. tills dom ringer upp och meddelar att dom har lösningen, sätta en kökshandduk mellan så att dörren "fastnar" ordentligt. Det funka, TACK! så idag har jag gjort lite vettiga samtal, ringt hsb och sagt till dom. och handels akassa, som skällde ut mig, tacktack, bara för att jag inte ville ha deras 250 kronors försäkring, kössme. nej nu ska jag titta på lite vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback