baby I can see your halo

allting har kretsat runt lägenheten på sistone, det har målats, städats, fixats, inhandlats och så vidare :) men nu börjar det likna något. blir flytt ihelgen, söndag! dock har jag själv inte varit så engagerad utan jag har jobbat hela veckan, och även imorgon, på kvällen blir det nog trots allt party. kan ju inte svika en lördag ;p haha. dock inte kstad nate :( får bli ganska lugnt ändå, så jag pallar flytta dagen efter, haha! sen är det bara och fixa som gäller, jobb onsdag och halva torsdan, åker till borås på eftermiddagen där, sen gbg - landvetter och sen LONDON på fredag till söndag. frisörmässa, men kommer även innehålla shopping, sightseeing och lite party. me like! nu ska jag sova så jag orkar med en hel lördag! god natt :)

bäst just nu och alltid, Beyonce - Halo. älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback