Pitbull Ft. Akon - Shut It Down

onsdag: vinkväll
torsdag: smygpremiär av Harrys, mingel
fredag: taco&vinkväll
lördag: fest

alkoholen har flödat onsdag till lördag. haha :) jag och frita invigde iaf mitt nya hem med att partaja, bara vi två då ja :) trävligt. sen blev det qbar en sväng, sprang på jojo, riktigt kul och se henne där :) me like. igår var ana uppe hos mig, trevligt att få tragga lite skit med henne! sen efter det var jag en sväng hos frita! idag har jag städat och diskat halva dan, fan vad det såg ut. sen gick jag ner på stan och skulle hämta min ring, som fortfarande inte är som den ska, hur jävla svårt ska det va liksom?! sen åkte jag med mor&far till jysk, sen hem till dom och fika, sen var jag och mamma på netto och handla och nu sitter jag här och väntar på maten. och senare ikväll blir det träning med frita! tjingeling*



Kommentarer
Postat av: Anonym

fredag blir taco med mig och kitty:D skönt du är tillbaka på bloggen efter en liten paus:P

Postat av: Snez

Skulle inte vi på dejt?! ;)

2009-10-27 @ 18:43:22
URL: http://sneki.blogg.se/
Postat av: Snez

Haha, visste du skulle banga. CHICKEN! ;D

2009-10-27 @ 23:53:06
URL: http://sneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback