and now that we're here, let's disappear

älskling fyllde år i fredags så jag tog med han på middag hos mor&far och lura han att vi och frida & ted bara skulle chilla och dricka lite vin, men saken var den att dom plus några till var här och vänta på oss så när vi kom hem igen så hoppade dom fram och överraska poddan :) det blev den mycket trevlig kväll! på lördan jobbade jag och sen absolut ingenting, på söndan var det påskfrukost hos mor & far sen åkte jag och patric till emmaljunga för och kolla till katten, lagade mat och drack lite vin. igår va vi i markaryd och hälsa på hans far, och sen middag hos hans mormor, trevlig dag och på kvällen blev det match mot knislinge som vi tyvärr förlora :( men men man kan inte alltid vinna! idag har jag städat lägenheten och ringt albinsson och tackat ja till trean, så imorgon ska jag hämta kontraktet som vi ska skriva på :D nu ska jag laga mat och ta ett bad, najs.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har en tråkig nyhet.. jag kan inte kommer på er fest :( vi ska på visning i göteborg då :(:( BUHUUUUU!!!!:(:(:((:

Postat av: Nathalie

svar: ja du får vara arg på mig :( buhu, så jävla typiskt! alltid ska allt hända samma dag... ja bagels är ett måste! och jag måste komma hem till dig en dag innan du flyttar! MISS U TOO!!!!!!!!!!!! <3

2010-04-18 @ 00:09:25
URL: http://nathalieelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback