2009-2010

nytt år, nya möjligheter. whatever!
julklapp 09? trisslotter med 0kr i vinst.
presentkort på H&M, PAJLETTSHORTS (Y),
discokula (läppglans), glögg & muggar.

juldagen spenderade vi här, ca 20 pers, väldigt trevligt. förutom att mina ena hallmatta försvann och fortfarande inte är återfunnen och en ikea papplampa sönder. så måste till ikea ja :) annars var det en trevlig fest och sen blev det björket på det, najs :)
jobbade två dagar innan nyår och fick då lära mig hårförlängning, så nu kan man det också. skönt :) var inte så tråkigt som det såg ut ;) haha.. nyår spenderade jag i farstorp och det var underbar mat och mycket rolig kväll fram till iaf en 01:00! hmm.. nåväl! och i lördags var vi på avskedsfest hos sebbe och det var trevligt. och nu är jag ledig fram till torsdag så det har varit väldigt mycket slappe i soffan framför vänner, me like. nu ska jag bänka mig framför paradise hotel, äntligen börjar det igen efter juluppehållet :D tjing.


Kommentarer
Postat av: Dahlle

Härligt! Då vet du vad du ska göra på mig nästa gång jag kommer hem ;D

2010-01-07 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback