helgen som varit

då var det måndag igen :) helgen har varit underbar.. ifredags hade jag och jb filmkväll, sommaren med göran, var faktiskt ganska kul film, haha! på lördagen blev det först jobb sen var jag och fika med frita & emma på nyfiket, som vi ska göra till en vana! woho :) på kvällen packade jag och kisen ihop oss för en kväll/natt i emmaljunga! käkade riktigt god mexikansk lasange och sen blev det lite vin och kortspel, haha tills jag fattade alla regler var vi inne på sista rundan och den vann jag, vilket gjorde att jag kom tvåa, nybörjar tur? knappast ;) haha! innan läggdags tog vi en promenad runt kvarteret och kikade lite på huset patric är intresserad av, jättemysigt gammalt hus :) men vi får se hur det blir med det, jag är dock inte så jätte positiv till det, haha! sen blev det en lång natt när jag, patric och kisen dela på en 90 säng. haha.. efter emmaljunga blev det lite fika hos mor & far, sen kom vi äntligen hem hit, fixade lite käk och så innan vi gick till frida för filmkväll, SAW 6, helt okej film, tur att det är game over nu iaf. nu ska jag ta ett bad innan jag börjar storstäda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback