2010-06-01

massagen i lördags var loveli!! allting lika skönt dock, men alltid skönare med 90 min än 30 :) på kvällen blev det jobb och det var rätt mycket och göra, avslutade iaf kvällen på Cats med patric & co, trevligt! söndagen var inte mycket och hurra för, jobb 12-21, tjoho! trodde aldrig det skulle ta slut., igår var jag iaf ledig och då gjorde jag inte allt för mycket vettigt, blev match på kvällen och vinstb med 3-0, jag gjorde nästan mål med vänstran , bara nästan. :) haha.. idag är jag också ledig och då ska jag på massage igen, härligt. har fixat lite annat med, ringde fritidsresor och ändrade vår bokning, ringde ronneby brunn och boka behandling, och bokade tid för lungtest, får vi se om det är allergi eller nåt annat som gör att jag inte kan ta djupa andetag vid ansträngning :) nu blir det pyssel här hemma. hejhej :)

5 månader idag, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback