breathless

hemskt va dålig jag är på att uppdatera. nåja, patric har iaf kommit hem och det var ju en himla tur. skönt och slippa få sova själv!! ihelgen var jag iaf på beckys 20 årsfest och det var jättetrevligt, blev rätt lugnt för min del och på söndan blev det match mot hanaskog och det innebar vinst med 9-0, haha och måste bara nämna att vi vann med 3-1 mot FC Hässleholm i onsdags med, underbart :D hehe!! igår beställde jag nya dukar eller löpare som det visst heter från H&M, två som jag ska ha i köket och ett dra-på-lakan, behövde ett vitt sånt med och en jeanskjol :) idag har jag städat lite och fått undan alla saker som stått framme, har även bytt ut mina duntäckte mot mina sommartäcken, kan säg att det behövdes, :) nu ska jag göra thai mat, mums!

If our love was a fairy tale
I would charge in and rescue you
On a yacht baby we would sail
To an island where we'd say I do

And if we had babies they would look like you
It'd be so beautiful if that came true
You don't even know how very special you are

You leave me breathless
You're everything good in my life
You leave me breathless
I still can't believe that you're mine
You just walked out of one of my dreams
So beautiful you're leaving me
Breathless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback