vårligt varmt

då var det måndag igen och ny vecka, helgen bara susade förbi, kan va för att det inte hände så mycket mer än jobb för min del och kalas för patric & andree igår, vilket resulterade i överbliven smörgåstårta till frukost idag, MUMS! bra jobbat gäster, haha! har ju då inte bara ätit smörgåstårta idag utan även börjat grundmåla min sänggavel, har en sida kvar som ska grundas två gånger sen ikväll om patric hinner köpa svart färg ska den målas svart. så kanske äntligen kan få den plats också!! mellan målningarna där så tänkte jag försöka tvätta mina fönster men min IKEA fösnterputs höll inte måttet. så får skaffa en ny och prova en annan gång! nu ska jag kolla på Fish Tank som jag köpte med mig hem i lördags från jobbet. skönt med lediga måndagar.

snart är den här lilla killen min, någon som har tips på bra namn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback