dags att ta upp det igen?

yes funderar faktiskt på att börja skriva lite igen, så gott det går iaf!
hänt sen sist? alldeles för mycket.. kör på från nytt idag :)
kom hem från jobbet för drygt en halvtimme sen med en dödstrött hund, busat hela dagen på dagis! har även hunnit röjja hela köket, funderar på om jag ska ut och springa eller bara ta en promenad, hmmm.. imorgon ska jag iaf försöka komma upp i tid så jag kan ta en sväng till gymmet och så blir det forboll på kvällen, gött! skönt och vara igång igen iaf.. på lördag gott folk ska jag ställa mig på ett par skidor för första  gången någonsin! vad har jag gett mig in på? OMG! det ska bli skoj och äntligen få testa på det.. hoppas jag orkar röra mig på söndag, två matcher eventuellt minst en iaf.. ojoj!! Nej nu ska jag ta och byta om och ge mig ut =)

så liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback