Sol och 14 grader

Har varit en fantastisk ledig dag idag! Solen har värmt på och graderna har klättrat uppåt, ett stort plus! Så jag drog på mig jogging kläderna och sprang en runda i skogen, skönt :) sen städade jag bilen och det behövdes verkligen, härligt att ha det gjort. Nu väntar jag på Patric så vi kan åka till Markaryd och handla lite. Så länge kollar jag på ett repris avsnitt av fuskbyggarna, sjukt att folk bara kan göra så mot andra människor, kan du inte bygga så ge fan i att va i den branschen. Fattar inte att man kan förstöra så för en människa eller fler. Blir så arg, usch nej och ändå tycker jag synd om byggaren för att bli påhoppad så av en kamera, man kan sköta det snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback