2012

Dags att hälsa det nya året välkommet, och alla nyårslöften ska tas om hand. Själv har jag inget direkt nyårslöfte mer än att komma igång med träningen, har legat LITE på latsidan på sistonde, inget bra alls! Så idag tog jag tag i mig själv, varit ute med Kelly på en 50 minuter lång PW, riktigt skönt så här efteråt. Nu ska jag käka lite frulle bestående av naturell yoggi med frusna hallon och havrekli, till det blir det två ägg! Senare under dagen ska jag plocka undan all julpynt, det ska fram långt innan men bort snabbt efter! Men det är skönt och få tillbaka sin riktiga inredning. Ikväll blir det även ett pass box med fotbollen och det är efterlängtat. Japp, nu har jag skrivit årets första inlägg, kanske de första på två år? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback