hockeynatt

Ojojoj inatt vankas det jvm-final, och jag hatar att kolla på hockey, men vad gör man inte för sitt hjärta? Har laddat upp med lite godsaker så vi klarar oss eftersom det börjar 02,00!! Känner jag mig själv rätt så kommer jag att somna. I värsta fall tar jag och läser i min bok. Brukar inte läsa böcker för jag somnar bara, haha!! Men sen i april har jag försökt börja läsa Paradiset av Liza Marklund, och häromdagen tog jag tag i det ordentligt och nu börjar jag komma in i boken. Sen julgranen åkte ut idag har jag gjort en liten myshörna vid kaminen så jag har nånstans och läsa där jag inte kan somna ;) haha! Nu kollar jag lite big bang theory innan vi ska kolla på Baksmällan 2! Trevlig kväll på er (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback