förkylningstips

min lilla bebis skämmer bort mig alldeles för mycket just nu känner jag, igår somnade hon 22.30 och vaknade runt 06-tiden, åter en natts ostörd sömn. jag kan nästan vänja mig vid detta men jag anar att det vänder i dagarna, så jag vänjer mig inte riktigt än!
idag har vi inget planerat och med de betyder att det enda vettiga jag ska göra idag är att ha maten klar tills p kommer hem, annars slappar vi bara i soffan. eller ja, lillan sover, det tar hårt på en att va förkyld. MEN, hon är oförskämt glad för att va förkyld, skönt. vaken tid är det mest skratt och joller, äta lite och sen sova nån timme! lillans tips; bästa sättet att bota en förkylning, sov dig igenom den!
 
det tar hårt på en att vara förkyld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback